Ett urval kundcase vi är extra stolta över

  • Kundcase Forsheda Hus

    FORSHEDA HUS

    Forsheda Hus expanderade snabbt inom svensk byggsektor och nya verksamheter lades till på löpande band. Då behövde säljprocesser och system finnas på plats.

  • IVA Kundcase

    IVA

    Kungl. Ingenjörsvetenskapsakademien (IVA) har tidigare investerat i både CRM och MA-system från Microsoft. Nu vässar vi bägge delarna och skapar grym effektivitet.

  • Samhall Kundcase

    SAMHALL

    Med utgångspunkt i en kampanj för Samhalls tvätt-tjänster, satte vi upp Microsoft Customer Insights, kopplade leadsflödet till Sales och lanserade en leads-kampanj.

  • Axis Kundcase

    AXIS

    Infunnel hjälpte Axis att streamline sina leadsprocesser. Tillsammans skapade vi en global strategi med riktlinjer för både global och regional leadshantering.

  • Postnord Kundcase

    POSTNORD

    PostNord bytte teknologi från Marketo till Salesforce Pardot och infunnel var med som stöd på vägen i processen med att migrera content, data, kampanjflöden och formulär.

  • Kundcase Sveriges Kommunikatörer

    SVKOM

    Sveriges Kommunikatörer har en stor utbildningsverksamhet, med många olika kurser. Nu har vi flyttat all eventhantering till Dynamics Customer Insights.

  • Tetra Pak Kundcase

    TETRA PAK

    Infunnel har under många år stöttat Tetra Pak® i sitt arbete med att stärka kundresan genom att erbjuda relevant content, vid rätt tidpunkt och i rätt kanal.

  • Kundcase Mercedes

    MERCEDES BENZ

    Vi har haft förmånen att arbeta med Mercedes-Benz under flera års tid. Det senaste större projektet var migrering och uppstart av Salesforce Marketing Cloud.

  • Resurs Kundcase

    RESURS

    Vårt senaste projekt handlade om att bygga en ny email template åt en av Resurs egna kunder; GekÅs i Ullared, som ville ha en ny version av sin befintliga email template.