IVA sökte en partner för löpande stöd
För Kungliga IngenjörsVetenskaps Akademien optimerar och utvecklar vi deras CRM- och eventhantering som en del av infunnel HJÄLP™. Vi jobbar tillsammans mot en backlog och utvecklar , förbättrar och kvalitetssäkrar.
Infunnels har också, tillsammans med vårt Systerbolag Epinova, utvecklat kopplingen mellan Min sida på webben, och Dynamics Sales. För att göra ovanstående bra, har vi haft flera inledande workshops kring behov och prioriteringar.
Det här får kunden:
Ett dedikerat team med spetskompetens
Avstämningar/Statusmöten varje vecka
Ärendehantering i Zendesk
Löpande förbättringar och nya funktioner
Hantering av licenser hos Microsoft
IVA, Ingenjörsvetenskapsakademien, är en svensk oberoende forskningsinstitution som främjar teknisk och ekonomisk utveckling. Akademien samlar experter från näringsliv, akademi och politik för att driva innovation och hållbar tillväxt i samhället. Läs mer om IVA här.