Våra tjänster

Här listar vi de tjänster och paket som vi tycker passar bäst för att få det mesta ut av respektive metodik eller teknologi. Från “Kom igång med CRM” till “Lead Scoring”. Saknar du något? Hör av dig så ska vi lyssna.

  • Allt text ju

    Kartläggning av kundresor

    Effektiv Marketing Automation bygger på en tydlig bild av kundresan. Du börjar med ett antagande om hur resorna ser ut, var dina målgrupper finns, och vad de behöver i olika steg och kanaler. Tillsammans bygger vi en modell som blir grunden för löpande dialog & automatiserade program.

  • Val av MA & CRM system

    Vilket system passar just oss? Vilka för- och nackdelar finns med olika plattformar? Vi ger er vägledning, råd tips och upphandling av rätt system just för er. Vi ger er rekommendationer så att ni sedan kan fokusera på att snabbt komma igång med leadsdrivande MA-kampanjer.

  • Hantera event

    Vill du få bättre kontroll över företagets event? Från lokalhantering till inbjudningar och uppföljning? Vem har anmält sig, vem kom och hur kan du segmentera framtida utskick baserat på vem som visat intresse för vad? Med eventmodulen i Dynamics Customer Insights blir det enkelt.

  • Content för Marketing Automation

    Du vill veta vilket innehåll som konverterar för vilken målgrupp, kanal eller situation. Du vill bevisa att ert Content bidrar till kvalificerade leads, och till affärer. Innehåll baserat på data. Och inte minst, du behöver någon eller några som gör jobbet, som skriver och anpassar. Med och utan AI!

  • MA/CRM Audit, var står ni idag?

    I en MA Audit går vi igenom era förutsättningar, er organisation, era system, er strategi och ert content. Med utgångspunkt i detta tar vi fram en rekommendation, en handlingsplan framåt. Är ni redan igång med MA eller Email marketing? Bra, då kan v ta ett par steg till.

  • Design av MA Kampanjer

    Vänd er till infunnel om ni vill ha snabb hjälp med att planera, lansera och optimera era Marketing Automation kampanjer med hjälp av Dynamics Customer Insights. Vi hjälper er sätta mål, utforma mallar och mail samt bygga program anpassade till era prioriterade kundresor.

  • Kom igång med Dynamics Sales

    Dynamics Sales är mer än ett CRM. Det är platsen där marknad möter sälj, och där leads blir till affärsmöjligheter. Självklart helt molnbaserat. Som säljare är det ditt huvudvapen och din verktygslåda. För resten av företaget är det ovärderlig data. Vi hjälper er till en effektiv start.

  • Kom igång med Customer Insights

    Använder ni en eller flera Microsoft-produkter idag? Kanske tom lösningar inom Dynamics-familjen, såsom Dynamics Sales (CRM) eller Dynamics Customer Service? Oavsett är det dags att komma igång med Dynamics Customer Insights, ett komplett MA-system, nu även med en CDP från Microsoft.

  • Kom igång med Customer Service

    Med Dynamics Customer Service får du ett verktyg där dina medarbetare på kundtjänst ser samma data om kunden som alla andra. En kund är en kund är en kund. Det underlättar felsökning och möjliggör en 360-vy över kund & case. Varje kund får anpassat och datadrivet stöd.

  • Utformning av e-postmallar

    Bra Marketing Automation kräver enkla, tydliga mallar för olika ändamål. Det är viktigt att de både är lätta att jobba med, och att de fungerar i de vanligaste e-postklienterna. Rätt utformade sparar bra mallar mycket tid. Vi hjälper er kravställa, ser till att ni undviker vanliga designfällor och att ni kommer igång med kvalitativa utskick.

  • Design & Deliverability audit

    Vet du med säkerhet hur era DKIM eller DMARC inställningar är gjorda? Att inte era mail riskerar att hamna i skräpfilter? Har ni testat era mallar i alla de vanligaste e-post programmen? Finns det alt-texter? Har bilderna rätt storlek och format? Dessa frågetecken samt många fler blir uträtade med en Design & Deliverability Audit.

  • Lead scoring

    Lead Scoring är konsten att automatiskt värdera ett lead utifrån vad hen gör, eller vad hen är eller representerar. En nedladdning kan ge 10 poäng, och ett formulärfält där det anges roll & företag, kan ge 20 poäng. Sammantaget ger ett värde som anger hur varmt ditt lead är. Intressant?

Har ni en annan digital utmaning ni behöver hjälp med? Hör av er!