UNDERSÖK™ - en audit som handlar om MA & CRM

Vilka förutsättningar - tekniska, organisatoriska, data-relaterade eller målorienterade, har ni att ta nästa steg inom Marketing Automation eller CRM?

Infunnel UNDERSÖK genomförs för att skapa förståelse i organisationen, sätta begrepp, termer och modeller samt för att få ett regelverk och en plan för att börja arbeta på ett nytt sätt.

Detta passar för er som...

...pratat leads länge, men inte kommit till skott. Ni som har flera system på plats, men inget bra sätt att samordnat driva kampanjer, mäta resultatet och leverera kvalificerade leads.

Varför en audit?

Vi vill vi poängtera att det är en handlingsplan som blir resultatet. Inte bara en skriftlig rapport. Vår genomlysning gör att ni får en gemensam bild, använder samma termer och har samma syn på hur ni ska jobba, och vad som definierar ett kvalificerat lead i just er organisation.

Projektsteg

Vi driver vår audit primärt i workshopform där vi ställer frågor, jobbar i grupper, samtalar och drar slutsatser. Resultatet dokumenteras steg för steg och blir underlag både för en slutrapport och en presentation. Kortfattad ser det ut som följer:

  • Uppstartsmöte för att sätta mål, förväntningar, avtal och tider

  • Workshop I – Leadflow & Data

  • Workshop II – Campaign & Content

  • Workshop III – Tech & Integration

  • Slutrapport & dokumentation

Infunnel UNDERSÖK sammanfattas och levereras i form av vår egen bibel, något vi kallar för Infunnel Leadgen Workbook™. Ja, det är en snabb förstudie. Vi gillar bara inte det ordet så mycket.

Vi undersöker hur, och på vilket sätt ni kan dra nytta av MA & CRM