Skapa en bättre digital upplevelse med Personalisering

Vi hjälper dig att skräddarsy varje interaktion, både på webb och via e-mail, vilket ökar din konvertering och kundlojalitet i varje steg av kundresan.

Med kopplingen mellan Dynamics 365 Customer Insights och Optimizely Experimentation kan du utnyttja all data i din CDP. På webben, i appen eller i dina e-postutskick.

Personalisering är viktigare än någonsin

Det finn en rad faktorer som talar för att du ska öka graden av personalisering inför 2025, här är ett par tydliga indikationer:

  • 71 % av kunderna förväntar sig personliga interaktioner från företag

  • 76 % känner frustration när de inte får en personaliserad upplevelse

  • Företag som lyckas med personalisering ökar sina intäkter med 40 % mer än genomsnittet

Så här gör vi det enkelt att personalisera din webb och e-mail

Med Microsoft Customer Insights och Optimizely Experimentation får du en skalbar och flexibel plattform för realtidssegmentering, omnichannel-stöd och prediktiva modeller. Du måste inte byta CMS, du behöver bara ett java script.

  1. Skalbar lösning: Börja smått och väx över tid baserat på dina affärsbehov

  2. Omnichannel-ready: Skapa konsekvent kommunikation över flera kanaler

  3. Automatisering i realtid: Segmentera och anpassa innehållet automatiskt baserat på användarens beteende

  4. Customer Data Platform: En källa till kunddata i en modern CDP, berika enkelt med data från fler källor

  5. Flexibel lösning: Funkar med alla typer av CMS och ger möjlighet att testa & experimentera

Se hur några av Optimizelys kunder lyckats med personalisering

Se en kort film om hur det funkar

Mer information finns även på produktsidan

NU: Exklusivt event 14/11 - AW med fokus på personalisering

Hur kommer jag igång med personalisering?

  1. Identifiera affärsmål, kartlägg kundresan och identifiera frågor och painpoints hos dina målgrupper/personas

  2. Ta fram 3 teman eller “USP.ar” som du vill belysa

  3. Implementera rätt system

  4. Börja skapa content efter persona, fas i kundresan och tema/USP. Använd AI för att snabbt kunna anpassa dina varianter

  5. Sätt upp kampanjer och lansera dem!

Vi på infunnel, tillsammans med våra duktiga kollegor och Optimizely Premium partners, Epinova hjälper er navigera rätt och komma igång med personalisering.