Dynamics 365 Customer Service

Microsoft Dynamics Customer Service är det perfekta stödet för alla som jobbar med kundtjänst. Här hanteras ärenden, uppföljning och återkoppling. En vy för alla, och en datamodell.

Customer Service är till för alla som handhar kundfrågor, service och support. Det är samma data i botten som CRM & MA. Det gör att alla ser samma sak, samma kunduppgifter. På så sätt spelar det mindre roll vem kunder är i kontakt med - säljaren, marknadsföraren eller support-teknikern, alla ser samma data, samma kundkort.

Med Microsoft Dynamics Customer Service kan du vara säker på att kunden får rätt hjälp när hon behöver det. I realtid när så krävs.

Anpassad Dashboard

I Customer Service kan du skapa den perfekta vyn för just din roll, och dina arbetsuppgifter. Ärenden, konversationer eller historik. Självklart kan du även gå djupare i varje del. Här kan du se allt som rör ett ärende. Tidigare dialoger, meddelanden, köphistorik eller kundprofiler. Med samlad data ökar chansen att snabbt kunna hjälpa kunden.

Chatbottar och AI-stöd

Rätt använt, och med stor respekt för kunden, kan chattbotar och AI både hjälpa kunden att hitta rätt, och avlasta er på kundtjänst. Win-win för ökad kundnöjdhet.

Tydliga kunddialoger

Köp Dynamics Customer Service via infunnel

Vi är återförsäljare av alla produkter inom Microsoft Dynamics. Be oss gärna om en offert på Dynamics Customer Service.

Kom igång - Customer Service™

Vill ni komma igång med Dynamics Customer Service? Hör av er till oss så tar vi ett första möte och diskuterar era behov.

Installation & anpassning

Oavsett om ni köper Customer Service separat, eller som en del i ett ekosystem från Microsoft – Vi kan hjälpa er med tekniken.

Läs mer om Customer Service hos Microsoft