Tjänster & produkter
Om oss
Case
karriär
Blogg
Kontakt
Case
Forsheda Hus
Forsheda Hus expanderar snabbt inom svensk byggsektor och nya verksamheter läggs till på löpande band. Då behöver säljprocesser och system finnas på plats.
IVA
Kungl. Ingenjörsvetenskapsakademien (IVA) har tidigare investerat i både CRM och MA-system från Microsoft. Nu vässar vi bägge delarna och skapar grym effektivitet.
Samhall
Med utgångspunkt i en kampanj för Samhalls tvätt-tjänster, satte vi upp Microsoft Customer Insights, kopplade leadsflödet till Sales och lanserade en leads-kampanj.
Axis
Infunnel hjälpte Axis att streamline sina leadsprocesser. Tillsammans skapade vi en global strategi med riktlinjer för både global och regional leadshantering.
Postnord
PostNord bytte teknologi från Marketo till Salesforce Pardot och infunnel var med som stöd på vägen i processen med att migrera content, data, kampanjflöden och formulär.
Sveriges Kommunikatörer
Sveriges Kommunikatörer har en stor utbildningsverksamhet, med många olika kurser. Nu har vi flyttat all eventhantering till Dynamics Customer Insights.
Tetra Pak
Infunnel har under många år stöttat Tetra Pak® i sitt arbete med att stärka kundresan genom att erbjuda relevant content, vid rätt tidpunkt och i rätt kanal.
Mercedes-Benz
Vi har haft förmånen att arbeta med Mercedes-Benz under ett par års tid. Det senaste större projektet var migrering och uppstart av Salesforce Marketing Cloud.
Resurs
Vårt senaste projekt handlade om att bygga en ny email template åt en av Resurs egna kunder; GekÅs i Ullared, som ville ha en ny version av sin befintliga email template.
INFUNNEL