Den är enkel. Man förstår vad den innebär. Några rader som beskriver hur vi tänker. Vår Metodik.

 

The Infunnel Formula ramar in allt vi gör. Ibland pratar vi om Marketing Automation, ibland Lead Management och en tredje gång om CRM. Men The Infunnel Formula är alltid en ledstång att hålla fast vid.

Adapted Process

Vi har en metodik som beskriver vad som ska göras för att bygga ett leadskapande ekosystem. Marketing Clouds, Webbplatser, Appar, SOME och Programmatic. Allt vi gör utgår också ifrån en eller flera kundresor. Från ett första digital avtryck, till en genomförd bokning eller ett slutfört köp. Och! –
vidare från köp till lojalitet och rekommendation.

+ Relevant Content

Olika målgrupper och varierande köpresesteg kräver olika budskap. Budskap betyder innehåll. Som del av Spoongruppen har vi tillgång till några av världens främsta berättare, skribenter, filmare och illustratörer. Det känns tryggt, för content är bränslet till Marketing Automation.

+ Actionable Analytics

Marknadsföring anno 2017 är ingenting utan data. Data är oanvändbart utan KPI:er och mål. För att tydliggöra kopplingen mellan mål och data behövs grafer, diagram och analys som leder till förbättringar. Vad fungerar? Vad fungerar inte? Vad gör vi för att ständigt förbättra resultatet?

+ Leading Technology

Vi jobbar med många olika system och tekniker beroende på kund, behov och budget. Vissa av dem har blivit till favoriter, några har vi byggt till eller om, och vissa har vi byggt helt själva. Vi använder oss av teknik från ledande leverantörer som Oracle, Adobe, Salesforce och Microsoft. För att nämna några.


= Leads & Conversions

Vi svävar aldrig på målet, syftet är alltid fler och/eller bättre leads, och fler konverteringar som förbättrar affären. Det kompromissar vi inte med. Hör av dig till oss så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa er med digitala leads!