Du använder en gammal webbläsare. Var god uppgradera för att få en bättre upplevelse.

Frukosthäng med Salesforce Pardot: Effektivisera din Marketing Automation strategi och konvertera fler leads

infunnel & Salesforce Pardot bjuder på en frukost kring effektiv Marketing Automation. Kombinera strategi och system på ett smart sätt för att få fler högkvalitativa leads och ökad konvertering.

Seminariet leds av Martin Stenke, infunnel och Ulrik Quitzau, Salesforce Pardot. Båda två med många års erfarenhet av Marketing Automation inom B2B.

Stockholm
21 November 2018
infunnel, Rosenlundsgatan 40

Malmö
7 December 2018
Sankt Gertrud, Östergatan 7B

Agenda:

08:00 Registrering, frukost och mingel
08:30 Effektiv MA med The infunnel formula
08:45 En introduktion till Salesforce Pardot
09:15 Q&A
09:30 Tema 1 & Tema 2:

Tema 1. Demo-session av Salesforce Pardot
Tema 2. Välj rätt KPI:er att mäta & följa upp

När du anmäler dig behöver du ange stad och vilket spår du är intresserad av att delta i. Seminariet är kostnadsfritt och vänder sig till chefer inom marknadsföring, försäljning eller IT. För övriga frågor, kontakta infunnel.


Infunnel är experter på Marketing Automation och Lead Management. Läs mer om Infunnel.

Salesforce Pardot är ett MA-system för B2B och/eller längre köpresor. Läs mer om Pardot.

Vi förbehåller oss rätten att prioritera bland de anmälda, exempelvis genom att be våra konkurrenter, andra byråer eller företag som inte passar in på beskrivningen att lämna plats för andra.

Har du inte möjlighet att vara med men ändå vill ta del av innehållet kan du maila oss, så skickar vi dig presentationerna efter seminariet.

 

Tack för din anmälan!

Vad roligt att du vill vara med på vårt frukostseminarium.

Inom kort kommer du att få ett bekräftelsemail med mer detaljerad information om eventet.

Salesforce Pardot


Infunnel är experter på Marketing Automation och Lead Management. Läs mer om Infunnel.

Salesforce Pardot är ett MA-system för B2B och/eller längre köpresor. Läs mer om Pardot.

Vi förbehåller oss rätten att prioritera bland de anmälda, exempelvis genom att be våra konkurrenter, andra byråer eller företag som inte passar in på beskrivningen att lämna plats för andra.

Har du inte möjlighet att vara med men ändå vill ta del av innehållet kan du maila oss, så skickar vi dig presentationerna efter seminariet.